Доставка і оплата

Доставка


Доставка по Києву

Доставка товарів по Києву здійснюється кур'єрами транспортної компанії "Нова пошта".

Співробітники "Нової пошти" оперативно доставлять замовлення за вказаною Вами адресою та у зручний для Вас час.

Кур'єр продемонструє цілісність та комплектність товару, а також оформить усі необхідні документи. Звертаємо вашу увагу, що кур'єри "Нової пошти" не мають знання щодо характеристик та функціоналу товарів. Усі питання, які вас цікавлять, погоджуйте з менеджерами магазину Мобітек.

З міркувань безпеки перевірка товару та товарно-грошовий обмін проводяться на вулиці, біля будинку замовника (або в автомобілі кур'єра).

Вартість кур'єрської доставки по Києву – 100-200 грн залежно від ваги та габаритів вантажу.

Кур'єрська доставка по Києву здійснюється наступного дня після оформлення замовлення, якщо воно оформлене до 17-00 поточного дня. Замовлення, здійснені після 17-00, будуть доставлені кур'єрами "Нової пошти" по Києву на другий день після оформлення замовлення.

Як отримати замовлення з доставкою за адресою у Києві

  1. Зробіть замовлення на сайті https://mobitech.com.ua або за телефонами (+38) 096-260-25-55, 095-260-25-55.
  2. При оформленні замовлення на сайті вкажіть спосіб доставки, вибравши "Нова пошта (Кур'єром за адресою)".
  3. Отримайте номер експрес-накладної (ТТН) у SMS-форматі на телефон, вказаний під час реєстрації.
  4. За номером ТТН слідкуйте за статусом посилки на сайті компанії "Нова пошта".
  5. Перед виїздом кур'єра ви отримаєте SMS-повідомлення від компанії "Нова пошта" про те, що вам сьогодні буде доставлено замовлення на вказану адресу.
  6. Чекайте на прибуття кур'єра в зазначений проміжок часу (за годину до прибуття кур'єр зателефонує на контактний номер телефону замовника).
  7. Перевірте комплектність та зовнішній вигляд замовлених товарів у автомобілі кур'єра.
  8. Сплатіть вартість замовлення кур'єру.

Доставка по Україні

По Україні доставка здійснюється транспортною компанією "Нова пошта" у відділення або на адресу одержувача.

Доставка товарів транспортною службою "Нова пошта" по Україні здійснюється у строк від 1 до 4 днів з моменту оформлення заявки (залежно від типу доставки та населеного пункту) без передоплати (накладеним платежем). Доставка до населеного пункту одержувача у відділення "Нової пошти", а також повернення грошей продавцю (накладений платіж) здійснюється за рахунок одержувача.

Товар у відділенні "Нової пошти" видається тільки особі, зазначеній у бланку замовлення, тому для отримання посилки при собі необхідно мати паспорт, права водія або Дію.

Вартість доставки варіюється від 80 до 200 грн в залежності від ваги та габаритів вантажу. Вартість повернення грошей продавцю – 20 грн + 2% від вартості замовлення.

У відділенні "Нової пошти" одержувач може перевірити зовнішній вигляд та комплектність товару, а також його працездатність (при автономній роботі пристрою).

Звертаємо вашу увагу, що співробітники "Нової пошти" не мають знання відносного замовленого Вами товару, усі питання, що цікавлять, уточнюйте у менеджерів магазину Мобітек.

У разі виникнення запитань зв'яжіться з нами за телефонами, зазначеними в розділі "Контакти"

Надсилання замовлень по Україні (крім Києва) в день замовлення здійснюється при оформленні заявки до 17-00 поточного дня. Замовлення, оформлені після 17-00 поточного дня, відвантажуються наступного дня після підтвердження замовлення.

Як отримати замовлення у відділенні Нової пошти

  1. Зробіть замовлення на сайті https://mobitech.com.ua або за телефонами (+38) 096-260-25-55, 095-260-25-55.
  2. При оформленні замовлення на сайті вкажіть спосіб доставки обравши "Нова пошта (Самовивіз з відділення)".
  3. Отримайте номер експрес-накладної (ТТН) у SMS-форматі на телефон, вказаний під час реєстрації.
  4. За номером ТТН слідкуйте за статусом посилки на сайті компанії "Нова пошта".
  5. Після надходження відправлення ви отримаєте SMS-повідомлення від компанії "Нова пошта" та інтернет-магазину Мобітек.
  6. Завітайте до відділення "Нової пошти" (або дочекайтеся кур'єра) та отримайте відправлення (наявність паспорта або посвідчення особи обов'язково).
  7. Перевірте працездатність товару у відділенні компанії чи автомобілі кур'єра.
  8. Оплатіть вартість замовлення оператору чи кур'єру.

Звертаємо вашу увагу, що одержувач оплачує вартість доставки вантажу до відділення перевізника (або кур'єрської доставки), а також послугу повернення грошей продавцю - 20 грн + 2% від суми замовлення.

Оплата

Оплата здійснюється лише у гривні. Ви можете сплатити за товари такими способами:

  • Готівкою при отриманні товару (кур'єру інтернет-магазину або у відділенні "Нової пошти")
  • Переказом на банківську картку магазину (реквізити у SMS-форматі, у Viber/Telegram або по e-mail видасть відповідальний менеджер після узгодження деталей замовлення)
  • Переказом на р/р ФОП (реквізити у SMS-форматі, у Viber/Telegram або по e-mail видасть відповідальний менеджер після узгодження деталей замовлення)

Звертаємо вашу увагу на те, що оплата товарів для юридичних осіб здійснюється за рахунком, який виписує відповідальний представник магазину. При оплаті на р/р для юр. особи до вартості товару буде додано 5%. Для оформлення рахунку необхідно вказати назву підприємства українською мовою та код ЄДРПОУ, який буде надіслано за погодженням на пошту або у мессенджер Viber/Telegram/Signal.

У разі виникнення додаткових питань зв'яжіться з відділом продажів магазину за телефонами гарячої лінії, зазначеними в розділі Контакти.